and I miss you like crazy these days, just having you there

Om man aldrig har motivation till att plugga annars så är det helt okej att ha det halv två en natt på ett lov. Jag fick en oväntad släng av motivation nyss, så nu har jag skrivit loggbok, skrivit klart en engelska grej och nästan skrivit klart arbetesmiljö&säkerhets arbetet. Duktig tjej skulle jag vilja säga! Även om det är lite udda att plugga nu.. Första dagen på lovet är slut och jag har spenderat dagen tillsammans med Jojaan. En liten runda på stan och lite mys. Himla trevligt! Dock avslutades kvällen rätt tidigt då jag var tvungen att åka hem med bilen, hämtade då upp Therese på vägen hem och har spenderat resten av kvällen med henne. Lite mat och lite film. En mysmåndag helt enkelt! Imorgon är det en Edijatisdag, inte lika mysigt.... (hehe, du vet att jag egentligen skojar Edija.) Nu ska jag sova hade jag tänkt. Motivationen tog slut och tröttheten tog över, likabra kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0