I'm so thankful for you, and I'll be forever

Min bror ligger bredvid mig i sängen och vill att jag ska skriva att han är bäst. Och han är faktiskt rätt bra, idag har han gjort våfflor till mig. Gullig kille! Lördagkvällen blev en myskväll även den. Skönt med en lugn helg! Jag mötte upp Therese förut, så tog vi en promenad med hunden. Resten av kvällen har vi spenderat i soffan, med en film och massa skratt. Skämten var på hög nivå kan jag säga.. Ohja! Jag älskar att jag är omringad av världens finaste vänner, speciellt dom där dagarna man verkligen behöver dom som mest. Idag var en sån dag, och då fick jag träffa världens finaste Therese som alltid får mig på bra humör. Som alltid får mig att skratta. Hon har förmågan att få allt att kännas lite lättare, oavsett vad. Hon är så himla bra helt enkelt. Obeskrivlig skulle jag vilja påstå. Finns inte ord för hur glad och tacksam jag är över att ha lärt känna denna tjej!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Satan i gatan vad fin du är! Det är du som har gjort mig såhär bra, försöker bara härma dig. Du och jag helt enkelt, du och jag <3

2011-02-13 @ 18:27:59
URL: http://ktherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0