nu blir jag säker kär i dig, pinsamt jävla kär i dig

Tisdag redan och jag har börjat fundera på om dagarna har fått vingar, för dom flyger iväg. he he he, är så himla rolig idag. Lider med mina vänner i skolan som har fått stå ut med mina skämt hela dagen. Men jag har faktiskt varit galet trött, och det är sån jag blir då, då är inte humorn på högsta nivån kan jag säga. Jag kunde inte somna i natt, låg vaken till halv tre typ. Så ringde klockan vid halv sex imorse, så sådär jätteglad var jag ju inte då kan jag säga. Dagen började med ett matteprov som förhoppningsvis inte gick käpprätt åt helvete som jag trodde att det skulle göra. Men det återstår att se! Nu ska jag träna på mitt tal till svenskan, sen ska jag bara chilla järnet. Jag håller på och bli sjuk igen och det är fan inte okej ska jag be att få tala om. Usch. Så godis och en kväll i soffan är nog precis vad jag behöver. Sen sova tidigt! Underbart!

Föresten, igår blev jag kär. I Emelies bebis, fina lilla Nicole. Det var nog det sötaste jag sett på länge!


Kommentarer
Postat av: Tagemai

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-06-02 @ 08:59:29
URL: http://tagemai.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0