tusen gånger starkare

Crazycrazycrazycrazy skulle jag vilja kalla kvällen/natten igår. Vi lyckas alltid med allting, jag och Therese. En himla rolig kväll var det, behövde en sådan. Efter en natt med göteborgare, blåmärken, förföljare och massa massa skratt så landade vi fnissande hemmas hos mig. Åhå, en riktigt bra kväll/natt. Nu ska jag alldeles strax möta upp Isabella, en myskväll är på g. Det var länge sen vi träffades, så lite catch up lär det bli. Men först behöver jag städa mitt rum..


har en rätt söt vän som förgyller mitt liv med skratt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha jag dör!! du och jag hanna, du och jag.

2011-02-21 @ 09:13:41
URL: http://ktherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0