talking to the moon

Igår var jag lite snickare kan man säga, eller skruvare kanske är ett bättre namn på det. Jag hängde iallafall hos Therese och skruva möbler hela kvällen tillsammans med henne och en pussgalen hund. Det var himla trevligt faktiskt, gjorde min måndagskväll lite bättre! Trött som ett djur var jag när jag kom hem, och var även trött när jag vaknade upp imorse. Stackars Edija som fick stå ut med mitt sällskap hela dagen, fast vet ju att hon gillart egentligen. Vi var extremt effektiva på mattelektionen, och för en gångs skull kan jag skriva den meningen utan att vara det minsta ironisk. Det ni! Sen har vi mest varit extremt djupa hela dagen, pratat och pratat och pratat. Pluggat lite också, det gick ju som det gick, men vi blev ju klara tillslut iallafall. Just nu sitter jag och kollar runt på olika resor till grekland. Smider planer till framtiden. Hihi. Njuter av att jag inte börjar förrän halv 12 imorgon. Inte helt fel. Projektdag är det som gäller, en heldag med projektgruppen!

charmiga bilder från helgen:

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

skapligt fina tjejer! och i lördags var det gal1.. KISSKISS

2011-02-09 @ 18:49:40
URL: http://ktherese.blogg.se/
Postat av: elin

haha, vad söta!

2011-02-22 @ 22:29:14
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0