but what if our story never got to the end?

Att det är onsdag idag innebär att halva skolveckan är avklarad, fint som fan. Jag hade sovmorgon idag, en lång sovmorgon. Började inte förrän 11. Missade bussen och fick gå hem och ta bilen istället. Inte helt fel det heller. Efter att ha skämt ut mig på parkeringen och lekt lite bilmekaniker så kom jag tillslut iväg. Yes! Bra där. Två lektioner försvann snabbt förbi och jag åkte ner till stan och mötte världens bästa Therese. Henne har jag spenderat eftermiddagen med. Det gillar jag, för fyfan va hon är bra! Nu ska jag spendera kvällen med någon jag inte tycker lika bra om, nämligen min mattebok. Usch fy och blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0