det kan bara bli bättre

I lördags började jag mitt intensiva och superhårda träningsschema. En gång i timmen gick jag ett varv runt i huset. Ojoj, snacka om att jag somna gott på kvällen. Haha. Det är helt sjuuuukt va nedsatt och orkeslös man blir när man är så sjuk så länge. Idag har jag gått hemifrån till parkeringen, ut från bilen och in på vårdcentralen, tillbaka till bilen och från parkeringen och hem igen. Behöver jag ens tala om hur död jag känner mig just nu? Och jag ska förhoppningsvis orka gå till skolan på onsdag.. Tjaaah. Hagagymnasiet består av trappor. Vi har skåp allra längst ner i skolan, och har oftast alla våra lektioner på andra eller tredje våningen. Yes! Det kommer gå bra det här. Det kan faktiskt bara bli bättre nu. Det måste bli bättre. 2011 ska bli så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: linnea sundberg

Men tack så jätte mycket gumman, det värmer verkligen att höra de orden. Blir otroligt glad när jag läste din kommentar! Puss och kram på dig!

2011-01-18 @ 13:11:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0