even if I don't hit the ground, it doesn't mean that I'm not falling

Jag kom hem från Edija för en stund sen, blev så att jag spenderade natten där. Himla mysigt! När Edija kommer skuttandes in i rummet, frågar om jag vill sova kvar och ser lika lycklig ut som en femåring över att ha kommit på idén så kunde jag inte motstå, haha. Så spenderade hela dagen, kvällen och natten tillsammans med henne. Hon är för jäkla bra alltså, min klippa! Nu håller jag på att göra mig i ordning och ska snart träffa Therese. Alldeles för längesen vi sågs var det, inte okej. I eftermiddag får vi gäster, storebror ska firas en sissodär två veckor i efterskott. Bättre sent än aldrig!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0