I could have another you by tomorrow

En fin torsdag. Jag har skrattat mig igenom dagen, tack vare mina fina vänner som trots att livet är orättvist kan få mig att skratta och tänka på annat. Tycker om dom för det! Effektiva projektgruppen var igång idag, ojoj va effektiva vi var mellan skrattattackerna. Eftermiddagen och kvällen har spenderats med matteboken, igen. Den är nog det jag kommer sakna minst efter studenten. Åh va jag ska njuta! En sväng bort till Erika har jag också hunnit med. Nu ska jag måla naglarna har jag tänkt. Imorgon är det fredag, och jag ska tillsammans med Edija skrämma 9:or. Eller rättare sagt guida runt dom på skolan. Nästan samma sak.. Typ! Vi får iallafall fika, så då är det värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0