people are not who you think they are

Back on track, back in buissness, tillbaka till verkligheten så att säga. Jag är frisk, på ett ungefär iallafall. Jag pallrade mig iallfall iväg till skolan i onsdags, och där har jag väl hängt sen dess kan man säga. Även om jag avskyr skolan mest av allt typ, så är det rätt skönt att vara tillbaka bland allt folk. Speciellt bland mina fina vänner. Speciellt skönt var det att träffa Edija igen. Fem veckor ifrån varandra är alldeles för mycket. Men nu är vi återförenade. Påtal om saknad och sånt, så saknar jag Therese. Åh va jag saknar henne. Söndag säger jag bara! Förövrigt sitter jag just nu och kollar på handboll. Ja, ni läste rätt. Jag, Hanna Linnéa Kindh, sitter frivilligt bänkad framför tv:n och kollar på sport. Man kan undra vad som har hänt. Det undrar min mamma iallafall, härromdagen kom hon upp på mitt rum när jag kollade på handbollen och sa "vad har hänt med dig? Jag trodde jag hade uppfostrat dig till att inte tycka om sport". Söt är hon! Imorgon är det fredag, och jag har en fin helg att se fram emot. Det gillar jag! Fint fint fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0