the most important relationship is the one with yourself

2010 har varit en berg-o-dalbana. Men nu står jag här, med båda benen på jorden, starkare än någonsin skulle jag vilja säga. Jag har lärt mig så himla mycket under 2010. Både om mig själv och om min omgivning. Jag har lärt mig att små problem kan bli stora, och att de blir större om de inte delas med någon. Jag har lärt mig att man aldrig är ensam. Jag har lärt mig att "the most important relationship is the one with yourself". Jag har utvecklats något enormt som person och blivit mycket starkare. Trots alla motgångar så har det varit ett helt okej år faktiskt. Jag har tagit körkort, jag har fyllt 18år, galet många 18årsfiranden, galna utgångar och mycket mer. Ett år med en hel del oförglömliga stunder och oförglömliga människor. I år har jag lärt mig hur viktiga mina vänner är för mig och vilka som verkligen är äkta vänner. Jag kommer vara evigt tacksam för alla som verkligen funnits där för mig det här året, som varenda dag funnits där vid min sida när jag behövt det som mest. Ni som funnits där även när jag påstått att jag klarar mig själv. Alla ni som stannat där trots mina upp och nedgångar. Ni vet vilka ni är. Tack! Nu är det nytt år, nya möjligheter. Det kommer bli ett fantastiskt år, hoppas jag verkligen. 


2010 avslutades med en sjukt jäkla rolig kväll tillsammans med underbara människor, och 2011 började tillsammans med de människorna. Efter en bilresa som kändes som en jäkla evighet med skräckhistorier, harar, dåliga vägbeskrivningar, skrik och skratt så hittade vi äntligen ut dit vi skulle. Jag och Johanna anlände till huset där ett härligt gäng väntade. Mat, dricka och en jäkla massa skratt. En riktigt bra nyårsafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0