det handlar om dig, även om jag inte vill så handlar det alltid om dig

Kvällen igår bjöd på 20års fest, himla fin kväll! Det blev sent, och vi kom hem fnissande mitt i natten, jag och Therese. Somnade direkt, och kände mig inte direkt taggad för att gå iväg till jobbet när jag vaknade imorse. Jag hade sett fram emot min lediga söndag, men fick hoppa in och jobba. Men det gick fint. Jag är dock galet trött, helgen har ju inte direkt bjudit på så mycket sömn! Så just nu ligger jag nedkrupen i min säng, med en godispåse och några satcavsnitt, här tänker jag befinna mig på obestämt framtid. Iallafall fram till kl. 12 imorgon, då jag ska jobba igen. Men det är sista dagen innan jag får njuta av några lediga dagar! Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0