you'll see who's fake, who's true and who would risk it all just for you.

Njuter av min ledighet, har fem dagars ledig ifrån jobbet. Började i torsdagskväll med att spendera kvällen med världens bästa jacob. Galet bra kväll, han är bra han! Fredagen spenderades med Edija, min fina vän! Vi myste järnet och försökte undvika de faktum att vi under kvällen skulle bli tvugna att säga hejdå till varandra. Men tillslut kom kvällen ändå och vi var tvugna. Hon lämnade mig för att åka till bosnien. Jag hatar avsked, hatar att säga hejdå och jag hatar att hon ska vara borta ifrån mig i tre veckor. När jag kom hem hade jag världens mysigaste kväll med min familj, mycket skratt. Lördagen bjöd på bad med larsha, lite mys och även en roadtrip med äventyr till katrineholm. Kom hem sent i natt och är idag så jäkla trött. Men har iallafall varit inne i stan och fikat med kusinen, himla mysigt. Massa tjejsnack! Nu är jag hemma, ligger i min säng och halvsover. Är besviken och funderar på att skita i allt och ta en promenad med Therese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0