jag väntar ut dig i tystnad, för det är lättast så

Igår när jag låg ute och solade med mamma och min bror sa jag "det var längesen jag hade svårt och somnade, och drömde hela natten. Det kanske är lugnt nu, så galet skönt". Jag ångrar att jag sa det, hade jag inte sagt det hade jag säkert fått sova hela natten. Men icke, kunde inte somna igår och i när jag väl gjorde det har jag drömt flera drömmar. Vaknat av att jag gråtit för att sen somna om och drömma ännu mer. Jag hatar såna här nätter, fan va jag hatar dom. Det är iallafall dags att gå ner och äta frukost, för att sen bege sig bort till jobbet. Är glad att jag ska jobba idag, kan vara skönt att tänka på annat. Något annat jag är glad över, galet glad över, är att jag har världens finaste vänner. Smsen som ramlat in under morgonen tyder på att jag har dem bästa av dem bästa. Fint! Tack för att ni finns. Nu - frukost, sen - jobba jobba jobbaa

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0