sju sorger och åtta bedrövelser

Sitter här och försöker piggna till så jag orkar gå och jobba. Jag är så galet trött och seg. Förövrigt så drömde jag världens mesigaste mardröm i natt, men jag var rädd ändå. Mina drömmar alltså.. borde kanske skriva en bok? Jag skulle ju lätt kunna underhålla folk iallafall. Min mamma började asgarva när jag berättat vad jag drömt.. Ikväll ska jag in till staden och lyssna på Veronica Maggio tillsammans med fina människor, inte helt fel. Imorgon kör jag sista arbetspasset för den här veckan och sen kommer en helg fylld med bravader. Det gillar jag! Nästa vecka kommer Edija hem också, det gör mig glaaaaaad. Nu är det dags att sätta fart här så jag inte kommer försent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0