syskonkärlek kan vara den bästa utav all kärlek

Man kan inte undvika att tänka på saker man inte vill tänka på, att känna något man inte vill känna. Ibland bara finns det där. Ett ord, ett sms, ett samtal, en sak - mycket som kan sätta igång allt tänkande och kännande. Befinner mig där just nu. Känner mig mest ledsen. Trodde det hade försvunnit, men va fel man kan ha?! Finns så mycket jag vill säga, skulle kunna skriva ner varenda ord. Men jag ska inte. För det gör ingen skillnad, för du tänker inte så. Jag har varit i stan med Therese idag, och påvägen hem kom vi in på en del djupa samtalsämnen. Hon är fantastisk, förstår precis vad jag menar utan att jag egentligen behöver säga något. När jag kom hem var jag inte på något vidare humör. Men då är det tur att jag har världens bästa storebror. För det har jag verkligen. Så himla fin människa. Även om jag tidigare idag var så galet sur på honom för att han inte hjälpte till att plocka undan och plocka in i diskmaskin, utan det var jag som fick göra allt, så finns det ingen som kan göra mig så glad som han. Han behöver egentligen inte göra något speciellt, bara vara där. Jag är glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0