You told me that you hate people who are liars, and then you became one of them.

Jag kunde inte somna igår, låg hur länge som helst och bara snurrade omkring. När jag väl lyckats somna vaknade jag två timmar senare av att jag skrek, drömde en sjukt hemsk mardröm. Åh, så trött på alla dessa drömmar som gör att jag inte får sova ordentligt.. Så var knappt att jag orkade iväg till jobbet imorse, men överlevde mina timmar. Therese har precis varit på besök, var precis vad jag behövde tror jag. Hon gjorde förövrigt min dag med ett inlägg på facebook förut, "Färdmedel är bokat. Boende är bokat. Nu lever vi fullt ut. Du och jag. Puss", en vecka kvar & sen kör vi! Kommer bli så galet fint! Nu ska jag ut och springa en sväng och rensa tankarna och göra mig av med lite irritation. Funkar alltid! Sen ska jag försöka somna, tidigt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0