and her mother called her the proom queen

Igår var det bal. Då kände jag mig stor kan jag lova. Men fint var det, åh va fina vi var! Jag hade lätt kvällens bästa dejt som körde fina komplimanger till mig hela kvällen. "vill du ha socker?" "naej, jag har ju dig". Bästa Elvisa! Vi började kvällen med lite mys ute hos Stina i Eksund, jordgubbar, rosévin, skratt och en hel del fotografering. Sen for vi mot balen, dryck, mingel, god mat, skratt, en hel del fotografering, vals osv. Fin kväll var det iallafall, ingen tvekan om saken! Dock tunnades folkmassan ur rätt fort tyckte jag, så vi drog oss med emot krogen istället. Dansa i balklänning var inte någon höjdare kanske. Men det var en bra kväll iallafall. En galen kväll. Va jag har skrattade alltså. Herregud. En bra kväll, en oförglömlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0