det är att leka med eld, när du drar upp det här igen

Studenten är förbi, jag har hunnit vara ledig och umgåtts med fantastiska människor och jag har även börjat jobba. Det känns fint! Jag kommer trivas i sommar, jobbar med härliga människor och har ett jobb jag tycker om, ett jobb jag tycker är kul. Det är guldvärt i mina ögon! Idag har jag iallafall en ledig dag, och ska snart bege mig in till stan. Edija tvingar med mig, (eller, jag var väl inte sådär jättesvår att övertala kanske..), på klänningsjakt! Men in till stan ska jag iallafall och umgås med en människa som jag vet kan få mig på bättre tankar och på bättre humör. Jag har drömt en extreeeemt jobbig och verklig dröm inatt, så vaknade på helt fel sida. Så sur och ledsen. Men jag vet att Edija kan pigga upp mig, duso!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0