don't stop this

Vilken underbart jäkla bra dag jag har haft idag, awesome. Jag & Therese åkte in till stan tidigt, fixade en present och hämtade även studentbandet. Nu är det på plats, galet va nära allting är nu! Onsdag, onsdag, onsdag! Sen bestämde vi oss för att det var poolhäng som gällde resten utav dagen. Så vi har badat, solat, ätit jordgubbar & chokladbollar, varit barn på nytt, tränat på studentsången och bara njutit. Uppskattat livet! Såna här latdagar är underskattade! Nu är jag hemma igen, ska ta en dusch och fixa naglarna. Sen blir det nog sängen och sova tidigt. Skola imorgon, sista ordentliga skoldagen på gymnasiet. Jag kan inte förstå, vill inte förstå, men kan mest inte. Snart är det slut, allt slit är över. Galet, helt jävla galet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0