let me tell you about this girl

Att se gymnasieungdomar bete sig så respektlöst och barnsligt som på gymnasieslaget idag var fan pinsamt. Förstår inte hur folkt tänker, det är en lek? En rolig grej! Inte ett spel på liv och död. Herregud. Men överlevde gjorde vi ju ändå. Jag har spenderat kvällen tillsammans med Lovisa, en promenad. Det var på tiden! Himla trevligt var det iallafall. Nu verkar alla vara lite sådär lagom onyktra och påväg mot krogen, medan jag sitter i soffan framför tv:n. Jag är dösugen på att gå ut och är skapligt avundsjuk på alla som är ute. Men, jag ska jobba imorgon och är sinnes trött. Så smartast att stanna hemma.. Men nästa vecka, då jäklar. Om exakt en vecka, 7 dagar, 168 timmar, står jag på dansgolvet med min vita mössa på huvudet och dansar som aldrig förr. Vilken lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0