and I should've kissed you

En tisdag som började med sovmorgon, åh va jag älskar sovmorgonar! Heter det så? sovmorgonar, sovmoronar? Haha, jaja, skit samma. Två lektioner, en Edija som pendlade mellan sur/trött till överenergisk tjej som skrattade åt allt och mest hoppade omkring hela tiden. Inte mig emot, gjorde mig på riktigt bra humör! Avslutade skoldagen med bugg på gym&friskvården, lite lagom roligt. Resten av eftermiddagen har jag hängt i min soffa och försökt få ihop ett tal. Snart dags för svenska B nationella muntliga, gillar't inte. Alla andra nationella kommer snart också, men efter det är det slut. Åh va jag ska njuta när jag står där på trappan i min fina vita klänning och vita mössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0