and we don't know where the future takes us, but it's gonna be okey

Helgen är här, jag har överlevt veckan även om det inte var den bästa, but here I am. Idag har jag, Edija och hennes bror varit på äventyr. Vi tog en roadtrip till Jönköping för att kolla in högskolan där nere. Jag är kär, helt galet fin stad, och helt galet vacker utsikt från campus. Åhå! Edija och jag ska flytta dig, endast för utsiktens skull. Allt verkar jättebra där nere, fräscht och skolan verkar bra! Vi får se hur det blir med den saken.. Det har varit en för jäkla bra dag iallafall! Att få skratta, prata, umgås och bara va med en underbar människa hela dagen är nästan oslagbart. Först åkte vi till högskolan, imponerad över hur bra det gick och hitta dit och allting, duktiga är vi! Efter det så gick vi lite på stan, bara myste omkring, drack smoothie och skrattade. Nu är jag hemma, och ska spendera kvällen med lite oth och min bror. Inte helt fel. Skönt med en lugn helg, och ser ut att bli några såna framöver. Nu - oth!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0