can't you see all of the lights

Veckan är snart slut, och satan va snabbt det har gått tycker jag. Jag var precis ute och sprang en stund, galet skönt! Rensa alla tankar på så sätt samt slå av sig all irritation. Inte helt fel! Slutade tidigt idag, hela veckan har varit galet soft. Studiedag, projektdag, sovmorgon, sluta tidigt och den fortsätter så även imorgon. När jag kom hem satt jag och kollade runt på olika utbildningar, det börjar bli dags att söka.. Vi får helt enkelt se vart jag hamnar någonstans. Nu börjar min bror göra allting för att irritera mig bara för att få mig att gå pch duscha, så vi kan börja vår myskväll med oth och våfflor. Så jag får väl göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0