forgiveness sounds good, and I believe we could

Projektdag, vilket innebar sovmorgon innan det bar av in till skolan för att möta projektgruppen. Vi var väldigt effektiva, vi har nästan blivit duktiga på sistone! Efter skolan åkte jag och Edija ner på stan och letade efter present till Jessi som ska firas i helgen. Där gick vi mest omkring och skrattade, tänk va glad man kan bli av lite kaffe! Edija är bra hon. Nu sitter jag i soffan och pluggar. Eller försöker iallafall. Jag har engelskaprov imorgon och förstår inte vad det är jag ska kunna. Så kom jag på att jag har teckenspråksredovisning också, hoppsan. Det löser sig! Jag och mor ska alldeles strax åka iväg och möta faster för att disskutera balklänning och studentklänning. Tur för mig att jag har en faster som är duktig på att sy! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0