I want to wake up with you

Jag har vaknat på fel sida idag tror jag, det är inte okej. Tur för mig att jag ska träffa Therese sen som alltid får mig på bra humör. Men innan dess ska jag plugga lite. Igår var det en mysfredag, slutade tidigt och det gör jag varje fredag fram till studenten. Underbart! Älskar mitt schema faktiskt! Efter skolan drog jag och Larsha till gymmet och biffade lite, himla fint. Sen stressa hem och fixa mig lite, sen bar det iväg till krokek på 18års firande. Min kusin fyllde 18 i torsdags, så nu är vi lika gamla igen, haha. Men det vart en lugn kväll med släkten. Fint! Någonting annat som är fint är att jag har långhelg. Är ledig på måndag, sen tisdag är det projektdag. Awesome baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0