there's no time to spare, come and show me you care

Helgen börjar lida mot sitt slut och den har varit jävligt fin måste jag säga. Igår skulle Jessica firas, kvällen började med förfest, bra musik, grädde, skratt, fina bilder, fina människor och avslutades på puls dansgolv med dessa fina människor. Himla bra! Idag har jag varit hurtig skulle jag vilja påstå. Det är bra med kompisar som har hund som måste rastas, Therese fick med mig ut på en långpromenad och nu ikväll har jag varit iväg och tränat med mor. Himla duktigt! Nu ska jag duscha, sen nörda oth som vanligt och äta pruttlimpa (som vi kallar det i vår familj, världens godaste bröd för övrigt). Yes, imorgon har jag sovmorgon. Känns som jag har det jämt, men inte fan klagar jag. Gillar ju att sova! Måste leta reda på min mobil också, har råkat lägga den på ett jävla bra gömställe tydligen.. awesome. Sen ska jag fortsätta dryga på Larsha, mest för att jag vet att hon älskar mig ändå. Tjarråherrå.


Kommentarer
Postat av: lars

jag.. älskar dig? pff.. aldrig raring.

2011-03-20 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0