everything I do, I do it for you

"Hörreni, det är tur att er intelligens lyser igenom ert beteende just nu, för jag ser att ni är smarta egentligen." Så sa vår lärarstudent till mig, Edija och Denis idag på svenska lektionen. Vi var ytterst seriösa och satt absolut inte och skratta åt allting annat, nejnej. Nästan lite snällt av henne att hon såg igenom vårt beteende, haha. Hela dagen har varit upp och ner, herregud vad jobbig jag blir när jag är sådär trött. Dagen avslutades med projektarbete, och satan va duktiga vi är. Förberedelserna för redovisningen är klar, nu ska bara rapporten skrivas och vi har typ två och en halv månad på oss. Inte helt fel! Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, sen ska jag träffa Therese. Vi ska in till stan till munken och leva lite. Himla fint!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0