who am I to say I told you so

Fredag, sovmorgon, en lektion, sluta tidigt. Jag älskar fredagar! Efter skolan var jag och Edija riktigt duktiga och åkte iväg för att göra intervjuer, till ett arbete som ska vara klart om en månad. Jäklar va duktiga vi var, slog på stort liksom! Sen åkte vi tillbaka till skolan, hämtade upp Elvisa, Stina och Almira. Spenderade två timmar på fräcka fröken med de härliga tjejerna! När vi väl gick därifrån blev jag och Edija sugna på tacos, så vi åkte och handla för att sen bege oss hem till henne och laga mat. Perfekt, spontan, lugn och mysig fredag! Nu är jag hemma, är sjukt jäkla trött. Det blir nog lite one tree hill och slappa i sängen resten av kvällen. Imorgon däremot blir det andra grejer, då ska Jessi firas! Awesome baby.


tror det här är den första bilden som togs på mig & Edija,
tre år baby! Jag är galet glad att jag har dig, min klippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0