you see it feels bad but it's gonna get better

Onsdag och en så kallad må bra-dag i skolan. Bowling, föreläsning med paolo roberto och massage har min dag bestått utav, inte helt fel! Efter skolan så åkte jag hem till världen bästa farmor och farfar en stund. Vi pratade om att vinna pengar och att vara miljonär, då säger farfar "jadu Hanna, jag blev miljonär en gång i tiden, det var november 1958, den dagen jag träffade din farmor". Hur söt?! Nu har jag precis lagat mat, fixat matlådor, plockat ut och in i diskmaskinen. Duktig tjej! Nu ska jag kolla på one three hill och bara va. Har blivit allt för lite sånt på sistone, allt för lite egentid och allt för lite att bara va. Det behövs det med ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0