a part of you is a part of me and will always be

1:a maj. Himlen är grå, det blåser och regnet verkar inte vara långt bort. Känns inte riktigt rätt! Det ska vara klarblå himmel, varmt och sol. Men nej, här sitter jag och fryser. Gårdagen var iallafall bra, minst lika bra som jag förutspådde. Grillning, massa gott - kanske tillomed för mycket, massa skratt och bara allmänt mysigt. Jag var nöjd när kvällen led mot sitt slut. Idag har jag varit ute och fart, varit chaufför osv. Just nu har jag tagit en pluggpaus. Jag har faktiskt räknat matte, frivilligt!! . Mår nog inte riktigt hundra idag.. haha. Sitter och pratar med en fin vän som är borta i värmen. Jag vill också till värmen. Men snart kommer han hem igen! Nu är det slut på pausen, here we go again!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

fint :D

2011-05-02 @ 22:05:31
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0