all the right friends and all the right places

Jag har gått runt och trott att det varit torsdag hela dagen, hänger inte med i svängarna längre. Onsdag är det iallafall och jag började dagen med en förjäkla lång sovmorgon, började inte förrän vid kl. 13. Inte helt fel, spenderade en timme i solen och latade mig hela förmiddagen. Åkte till skolan för ett muntligt nationellt prov i engelskab, det fick gå som det gick. Känner att äntligen börjar min mördarplugghög försvinna.. Slutprov i teckenspråk imorgon samt sista nationella också. Sen har jag ett arbete kvar att lämna in, sen är det slut! Vilken känsla. Gick ut och sprang när jag kom hem, har fått någon dille på att träna igen, klagar inte! Spenderade lite mer tid i solen också. Fint! Nu ska jag spendera lite tid framför tv:n innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0