baby baby baby, jag kan inte andas

Började dagen med att klara av de första timmarna på jobbet, lär nog bli en bra sommar där! Sen var det tillbaka till skolan som gällde, har varit helt lost och trott att det varit måndag hela dagen, inte okej. Men mer okej kändes det att mötas av kramar i skolan av fina vänner. Det gillar jag, det gör mig glad om inte annat! Tog en sväng på staden efter att jag slutat, tillsammans med Edija. Hämtade hem min mobil som varit på lagning, nu får han hålla ett tag tycker jag. Sen har vi även tagit avsked av vår bil, jag och Edija. Vi bestämde oss för att lämna alla minnen som den innehöll tillsammans med den. So goodbye to that sadness. Den nya bilen är hämtad, och den är riktigt fin tycker jag. Nu ska jag duscha, sen ska jag dricka té och krama på världens bästa mamma, mest bara för att hon är bäst faktiskt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0