I couldn't stay away, I couldn't fight it

Jag drömmer så sinnesjukt störda och konstiga drömmar. Jag fattar inte vart jag får allt ifrån, helt sjukt. I natt har jag drömt att jag nästintill drunknar, hann vakna innan. "Detta visar du dig mycket orolig för något. Den länkar vanligtvis med starka och svåra känslor, som du känner att du inte vet hur man hittar en väg igenom." är vad en drömtydningssida på nätet säger om min dröm. Kan väl mycket möjligt stämma om jag tänker efter. Men undrar om det är samma svar om det är festis man drunknar i?... Haha, så stöööört. Idag är det iallafall lördag, och en lugn kväll igår var välbehövlig. Somnade skapligt och har sovit som en gris hela natten. Vaknar för ett tag sen och känner att ögonen är sådär lagom charmigt svullna, jag har somnat med öppet fönster och självklart ska någon ha bestämt sig för att klippa gräset just idag. Mys, älskar allergi! Lördag som sagt, och just den här lördagen innebär att jag ska träffa efterlängtade Therese. Kvinnan som lämnade mig för turkiet i en vecka. Det ska bli galet kul. Så, det ser ut att bli en toppenlördag tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

perfekt lördag! inser också i detta ny att jag inte hinner ner tills du slutar, rövhål. när var det nästa gång?!

2011-05-29 @ 14:42:01
URL: http://ktherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0