I remember what it feels like beside you

Jag har inte förstått det än. Som jag har kämpat det här året, så många gånger jag har velat lägga mig ner och bara gråta för att det har varit så stressigt, så mycket att göra och så mycket att prestera. Alla höga krav och förväntningar. Nu är det över. Alla uppgifter är inlämnade, det sista provet skrevs imorse. Allt skolarbete under gymnasietiden är nu avklarat. Galet!! Livet är så jävla fint! Vädret har varit galet fint idag, och galet varmt!! AC:n fungerade inte som den skulle på jobbet idag, så helt sjukt va varmt det var där inne! Jobbade efter skolan nämligen, hade matteprov första timmen, sen hål fram till gym&friskvården. Då vi bara spelade kubb och chillade i folkparken. Fint! Jag är glad idag! Galet glad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0