I text you because I miss you, when I don't it's because I'm waiting for you to miss me


En vilodag, idag är det en sådan. Även om helgen inte varit så fartfylld så har jag sovit dåligt och min förkyldning vägrar ge med sig. Så för att orka med de kommande veckorna bestämde jag mig för att sjukanmäla mig idag och krya på mig lite. Funderar på att gå ut och lägga mig i solen innan den försvinner. Känner mig helt död. Jag har sovit så otroligt dåligt inatt, vaknat gång på gång och där emellan drömt. Jag drömmer så konstiga drömmar, jag bara står och skriker på folk, är så fruktansvärt arg och skäller ut folk. Börjar starkt fundera på om jag tar ut mina känslor i drömmarna istället för i verkligheten. Hm.. Den här veckan kommer vara fullfart så idag ska jag bara lata mig, hela jäkla dagen, för att orka med resten av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0