never gonna get used to the way you treat me now

Ännu en ledig dag börjar lida mot sitt slut. När jag vaknade imorse var jag helt säker på att det var söndag och att jag skulle tvingas börja en hel skolvecka imorgon igen. Men när jag snart kom på att så var det inte alls, utan att jag bara behöver stå ut en dag innan det är ledigt igen blev jag glad. Dagen har även idag bestått utav plugg plugg och lite plugg till. En tråkig film har setts, arbeten har skrivits osv.. Inte allt för roligt, men det måste ju göras, allt för att hindra mig själv från att gå i taket och stressa ihjäl mig nästa vecka. Nu har jag skrivit klart svenskaarbetet som ska va inne på torsdag, hallelujah. Nu ska jag äta chokladmuffins och kolla på tv. Imorgon är det nationellt prov i engelska som gäller och en redovisning - sen går jag på helg igen. Helgen invigs med Elin, vi ska testa smink och håruppsättning inför balen. Spännande! Sen ska jag en sväng med min bror på stan och leta presenter. Efter det får jag se vart kvällen tar mig, ledig ska jag vara iallafall. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0