om sanningen ska fram

Becca räddade min morgon denna dag. Var inte på något vidare bra humör när jag kom till skolan eftersom allt, precis allt gick fel här hemma innan. Hon är en riktigt glädjespridare den tjejen, galet. Skapligt onödig dag i skolan då det bara var lektioner där man skulle jobba med rester osv, kul att jag visste det innan liksom.. hade lika gärna kunnat va hemma. Men kom ju hem tidigt ändå så jag ska inte klaga. Tur att jag har mina glädjespridare i skolan iallafall, så då är det nästan värt att åka dit för att träffa dem iallafall. Therese kom hit och fikade lite med mig när jag kom hem. Nu har jag precis varit ute och sprungit och nu är det mat som gäller. Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0