people changes, things go wrong, shit happens, life goes on

Helgen börjar lida mot sitt slut, den inleddes med jobb och slutade med jobb. Jag är precis hemkommen och är galet trött, men ingen vila här inte. Gästerna trillar nog in snart och mor ska firas lite i efterskott sådär. Blir mysigt att träffa släkten, även om jag egentligen behöver plugga matte.. Men men, what to do! Igår träffade jag Therese och vi spenderade några timmar på stan. Skor till studenten är äntligen inhandlade och även lite annat också. Kvällen avslutade vi i hennes soffa framför en film, lite som en tradition sådär. Dock lyckades vi undvika att somna den här gången. WOW! Nu ska jag fixa det sista innan gästerna kommer. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0