some people never change

I natt så drömde jag att vi hade mösspåtagning. Alla treor från alla gymnasieskolorna i stan stod uppställda på en lång sen som gick ner för hela drottninggatan. Musik spelades, alla skrattade och var glada och dom efterlängtade mössorna var på plats. Hur underbart? En månad och fyra dagar kvar tills vi får ta på oss våra mössor. Men idag jobbar jag på att få undan allting så jag bara kan njuta när den tiden kommer. Plugg står på schemat! Jag har ingen som helst motivation till det, men det måste göras! Ska upp till pappa på jobbet om ett tag och kopiera lite grejer, fixa lite och sen ska jag skicka iväg min sista ansökan till en utbildning, som ska vara inskickat 15:e maj. 
Great! Nu - mat, sen plugga vidare! 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0