bara du, som bara du kan

Idag är en ledig dag. Men jag har inte suttit still en sekund känns det som. Bestämde mig för att åka in till gymmet imorse, så vid åtta satt jag på bussen påväg in till stan. Gymmade och sen tog jag bussen hem igen, så var jag på massage. Efter det var jag och sola. Rätt bra dag skulle jag vilja påstå! Ikväll ska jag träffa Therese, min fina! Men just nu sitter jag och väntar på att min mor ska komma hem. Jag ska göra kycklingsallad, men tyckte kycklingen såg rosa ut.. Så jag vågar inte äta den. Mamma måste godkänna den, jag är supernojjiga tjejen efter att jag vart sjuk.. Så bäst för henne att hon kommer hem snart, för jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0