I hold my breath

Idag har jag varit ledig. Morgonen/förmiddagen var den mysigaste på länge. Sen åkte jag in till stan, träffade Lasse en stund och sen skjutsade jag henne till jobbet. När jag ändå var i hageby så passade jag på att svänga förbi Edija en stund också. När jag kom hem bjöd Erika på fika och té, cheescake löser alla problem förstår ni! Världens bästa vänner har jag!! Kvällen har jag spenderat med att roa min mamma, tydligen. Jag köpte nytt cykellyse idag, och mamma blev så chockad när jag gick ut till cykeln med verktygslådan och skulle sätta på lyset själv, att hon sprang in efter kameran. Så stod hon och skrattade åt mig, schysst mamma! Men bra blev det iallafall! Cykelmeckare kanske vore något? Eller nae.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0