det är så svårt att balansera mellan trygghet och panik

Låg vaken länge igår, kunde inte somna. Vaknade en kvart innan klockan skulle ringa imorse, varför gör man det? Så hemskt. För då är det nästan ingen idé att somna om, och om man gör det känner man sig nästintill död när man väl vaknar. Det gjorde jag. Så trött, så trött idag. Vaknade av att klockan ringde, för att sen somna om och vakna av att hela sängen vibrerar av att jag får sms. Förfrågan om jobb, så ska alldeles strax iväg. Blir bra! Förövrigt längtar jag idag. En längtar-dag. Jag längtar efter trygghet och rutiner. Jag längtar efter den 28:e november. Jag längtar efter helgen vecka 45. Åh va jag längtar. Behöver det, so bad. Nu ska jag ut i det dimmiga söderköping och leta mig fram till stället jag ska jobba på. En utmaning! Godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0