we will fight, together, whenever

... och så var det måndag igen! Tiden går så fort, den enda skillnaden från förr är att vardagarna också försvinner förbi snabbt, det är inte bara helgerna som försvinner förbi snabbt längre. Nyss var det september, nu är det oktober. Nyss var det sommar, nu är det höst. Vart tar tiden vägen? Jag har haft en lugn, men väldigt fin helg! Spenderat några timmar med Johanna, pratat om allt och inget, skrattat åt livet och klurat på framtidsplaner. Har även fått spendera några timmar med min fina vän Therese. Jag älskar mina vänner som förstår vad jag menar innan jag ens avslutat meningen, som förstår vad jag känner innan jag ens börjat förklara. Ni är bäst. Nu ska jag iväg och jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0