you just got to stand up and think about the fact that it's beautiful outside



Min pappa påstår att vuxenlivet kommit och slagit mig i ansiktet, bara för att jag både igår och idag är uppe ur sängen före klockan tolv. Och kanske är det så, för jag har kommit på mig själv med att tänka att det är skönt att hinna med så mycket innan klockan är så mycket. Igår hade jag ätit frukost, varit i stan, varit ute och gått en sväng och varit på kyrkogården för att tända ljus innan klockan slagit ett. Duktig tjej! Nu har jag skrivit tidrapport som jag ska lämna på jobbet imorgon eftersom det är sista dagen jag är där imorgon, som det ser ut nu. Just nu sitter jag bara och slappar framför oth, men funderar starkt på att gå ut och gå en sväng. Senare ska jag in till stan och fika med saknade vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0