and who do you think you are, running 'round leaving scars, I've learned to live half alive



Igår var det fredagsmys på hög nivå. Åkte in till stan och hämtade upp Edija (jag måste sluta vara sån jädra tidsoptimist.). Vi letade parkeringsplats, och Edija tyckte vi hittade en jättebra. Fickparkering i nedförsbacke. Jag hatar fickparkering. Men vi lyckades! Jäklar asså va jag är duktig. Efter vår perfekta parkering så mötte vi upp Becca och Elin, sen var det biodags. Himla mys, och va vi skrattade!! Sen agerade jag chaufför och skjutsade hem allihop, och sen träffade jag Timmy. Efter en promenad och massa prat så somnade jag gott i min säng! Idag vaknade jag på fel sida, men Therese lyckades rätta till det när hon ringde. Fick börja morgonen med att skratta lite med henne och nu är humöret näst intill på topp! Kvällen ska spenderas med Lasse, finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0