jag lovar att jag lämnat dig tills dess

Åh va jag har drömt massvis i natt, men jag har sovit gott ändå för en gångs skull. Galet skönt att få sova ut lite, ledig idag! Jag har precis suttit och kollat igenom alla studentbilder och filmerna från studentlunchen då lärarna uppträdde. Kom på mig själv med att sitta med världens största leénde och en tår i ögat. Fina minnen! Beror nog mest på att jag och Edija igår satt och pratade om saknad osv. Vi pratade väldigt mycket igår, om allt och inget. Det var alldeles för längesen vi träffades så igår var en fin kväll. Himla fin kväll. Förövrigt får jag se vart dagen tar mig idag. Mitt rum behöver städas. Så kan hända att det är där jag befinner mig någon timme framöver. Men man vet aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0