jag ska aldrig vara mot någon annan som du är mot mig


Ännu en hel vecka har gått och det är helg igen. Jobbat har jag gjort minsann, hela veckan faktiskt. Riktigt kul! Idag slutade jag tidigt, och tänkte när jag kom hem att det finns inget bättre sätt att starta helgen på än en rejäl migränattack. Eller nae, riktigt så tänkte jag inte. Men så blev det. Fysatan, värsta jag varit med om.. Ringde till mamma i ren panik för att jag mådde så dåligt. Hemskthemskthemskt. Lyckades tillslut få behålla tabletterna och somnade. Så nu har jag sovit i två och en halvtimme. Men satan va seg man blir efteråt, känns som om hela min kropp sover, finns absolut ingen energi till någonting. Så ikväll blir en lugn kväll, och det är väl lika bra det. Hela helgen ser ut att bli lugn och det har jag ingenting emot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0