Jag vägrar gå där vägen är för lång, för jag hittar varken fram eller tillbaks


En himla mysig söndag har jag haft minsann. Tog bilen in till Lasse, spenderade största delen utav dagen på en brygga i lindö. Nu är jag hemma och har precis lugnat ner mig lite. Pappa ropade förut att min dator slutat funka, jag såg framför mig hur alla mina bilder försvann.. Jag fick panik och ville mest skrika alla fula ord jag kan. Men efter ett tag så bestämde sig datorn för att leva igen, så nu funkar den (peppar peppar). Så har precis suttit och lagt över allting på den externa hårdisken. Nu ska jag försöka komma på mitt lösenord till skype, så att jag kan avsluta kvällen med ett samtal med Therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0