vart jag mig i världen vänder

Igår var jag på arbetsförmedlingen, det kändes hemskt. Som tur var hade jag Isabella med mig, det blir nog bra det här tillslut. Nu är ju saker och ting på gång iallafall! Efter det så stressade jag som ett djur för att hinna med en buss in till stan, mest för att jag är världens snällaste kompis. Följde med Johanna på uppdrag, skulle man kunna kalla det. När det var klart firade vi med paussallad, finns inget godare alltså! Johanna drog till körskolan och jag mötte upp Beccs och Edija, vi tog en fika och satt och pratade om allt och inget. Gjorde upp lite bioplaner, älskar att de tänker som jag! Mysig eftermiddag var det iallafall. Nu har jag precis gått upp ur sängen, har drömt massa i natt igen. Fasar inför kommande nätter, verkar som jag hamnat i en sån period då jag jämt drömmer igen, inget kul.. Mår så jäkla konstigt/dåligt när jag vaknar då, oavsett vad jag drömt. Idag kommer iallafall Elin hit, min fina Elin. Vad vi ska hitta på är oklart, vi ska iallafall upp till jobbet en sväng, kolla lite och skriva på papper! Ikväll är det träna som gäller med lasse. Fin skit! Nu - frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0